Åbningstider

BilledeSFO'en har morgen åben alle dage mandag til fredag fra kl. 6.15 til 8.00.

SFOén har eftermiddags åben (efter skole) mandag til torsdag fra kl. 13.30 til kl. 17.00. og fredag fra kl. 13.30 til kl. 16.45

På skolefridage er der åbent fra kl.6.15-17 mandag til torsdag, og fredage fra og  kl. 6.15 til kl. 16.45.

Alle børn indmeldt i SFO (undtagen Juniorklub) har mulighed for at anvende morgenåbningen.

Juniorklub.

Som indmeldt i juniorklub kan man komme i Klubben; tirsdag, onsdag og fredag (3 timer pr dag), man kan ikke benytte morgenåbningen. Dette gælder også i skoleferier. Juniorklubben og SFO2 følger sluttider fra skolens 4-7.klasse, hvorfor der kan være varierede åbningstider. Juniorklubben kan ved særlige arrangementer der foregår i SFO på tværs regi, have mulighed for deltagelse ud over normal åbning for Juniorklubben.